Webinar: “FNS, wat is dat eigenlijk?” was een groot succes

Op woensdag 12 april jongstleden organiseerde Stichting FNS een webinar met als titel: FNS, wat is dat eigenlijk?
Sprekers waren Rien Vermeulen, als emiritus hoogleraar Neurologie verbonden aan Stichting FNS, Els van der Linden, als psycholoog verbonden aan Stichting FNS, en Bart van Buchem, Fysiotherapeut van FNS-Net.
Bijna driehonderd belangstellenden hebben het Webinar gevolgd, van wie het overgrote deel patiënt, of naaste van een patiënt met FNS. Op de chat zijn maar liefst 180 vragen gesteld, enkele van deze vragen zijn beantwoord tijdens het webinar, en de overige vragen worden meegenomen als input voor een volgend webinar.
Het webinar is opgenomen en zal binnenkort online komen.
FNS-patiënt Twan Kuipers maakte een mooie samenvatting van het webinar:

2 reacties

1. D.M. Oosterhuis - van Mil

Een mooi en leerzaam webinair! Kan niet wachten totdat deze op de site komt te staan.