Beschermengeltjes voor Stichting FNS

Annemarieke is een patiënte met FNS. Zij heeft een functionele loopstoornis en functionele wegrakingen. Om geld in te zamelen voor Stichting FNS, maakt en verkoopt zij beschermengeltjes. De engeltjes kosten EUR 1,50 per stuk, waarvan de opbrengst van minimaal EUR 1,00 per engeltje wordt overgemaakt aan Stichting FNS. De overige EUR 0,50 wordt besteed aan materiaalkosten. Annemarieke heeft hiermee inmiddels al meer dan EUR 400* ingezameld voor Stichting FNS. Voor meer informatie over het verhaal van Annemarieke, klik hier.

Wil je de engeltjes bestellen en daarmee Stichting FNS steunen, stuur dan een mail aan info@stichtingfns.nl, of koop ze bij de Wereldwinkel in Hilversum.

* Update augustus 2023: inmiddels heeft Annemarieke al ruim tweeduizend euro ingezameld voor Stichting FNS!

Voorbeeld van een beschermengeltje